fbpx

Køber dine kunder varen hos naboen eller på nettet?

Del dette opslag

Handlen på nettet stiger støt og har aldrig været højere end den har været nu. 

I 2021 viser Dansk Erhverv at e-handlen er steget med mere end 18% siden 2020. Det er en kraftig stigning i tallene, men også forventeligt. 

(https://www.danskerhverv.dk/politik-og-analyser/analyser/2022/februar/e-handelsanalysen-2021–ny-forbrugsrekord-pa-nettet—vaksten-er-storst-i-danske-butikker/)

Webshops har simpelt og enkelt deres varer til rådighed på forbrugernes mobiler, tablets og computere direkte der, hvor de er.

Levering hos den almene forbruger. Vores undersøgelser viser at mere end 50% af kunderne vil og køber lokalt, hvis det er let tilgængeligt. Men som de siger! Vi gider ikke lede længe efter det. 

Google kan vise, hvilke sider der sælger det jeg søger og få det leveret til døren. 

En familie bruger i gennemsnit 800-1200kr på fragt om året, eller køber for mere end 2000 kr, EKSTRA på nettet, for at få gratis fragt.

Kvinder i sær køber og returnere mere, for at få gratis fragt. De har ikke i sinde at beholde produktet, men de har sparet 40 kr. 
Men tiden er ikke indregnet. Afhentning og aflevering. 

Vi udkommer snart med en artikkel om fragt, afhentninger og tidsforbrug. 

Den generelle handlekraft stiger med næsten 100%, hvis forbrugeren kan se priser, billeder og, hvad jeg som kunde køber. 

Meget ofte køber de ikke noget de ikke ved, er tilgængeligt. 

Kunderne “ÆLSKER” at mærke varen inden de køber det. Snakker vi 35+ stiger antallet af personer der vælger at besøge en butik før købet, hvad end det er online eller i butik, med mere end 30%. Det er især møbler, indretning, renovering, tøj, specialbutikker der vinder her. 

Bruger man en webshop som butik, åbner man sig op på en anden måde. Ofte ligger der en stor konkurrence på alle produkterne i forvejen, og man har ikke fået skabt SEO, eller en Google Ranking høj nok til at generer kunder på hjemmesiden. 

Det gør det sværre for små og mellemstore butikker at få kunder ind i butikker, da “ONLINE” har betydningen af at vi kan gøre det hele hjemmefra. 

Vi har handlet i mere end i 10 år på nettet, og det har store betydninger for butikkerne i hele verden. Hvorfor gør de ikke noget ved det?

Det er vores mission at give butikkerne de redskaber der skal til, for at de kan overleve.

Hvordan gør butikkerne sig mere tilgængelige på deres kunder mobiler? 

Synlighed, synlighed og atter synlighed.

Piggiee har svaret på lige netop det, for det er lige præcist derfor at vi eksistere. 

Fortæl en ven om Piggiee

Vær med i konkurrencen om ét gavekort på 500kr. hver måned

Flere PigStar nyheder

Skal du booste din virksomhed

Kontakt os eller opret din butik allerede i dag